Noile norme de testare a emisiilor poluante introduse în UE anul trecut , botezate WLTP, au dat și dau bătăi de cap multor constructori, dar, chiar dacă mai târziu, Lada Niva s-a conformat.
Sistemul de frânare Continental MK C1, dezvoltat inclusiv cu ajutorul unei echipe de specialiști a centrului Continental de la Iași, reduce, în medie, emisiile de CO2 ale mașinilor hibride cu aproximativ 5 g / km, comparativ cu un sistem de frânare hibrid hidraulic convențional.
Vânzările de mașini noi în UE s-au încăpățânat să încheie al cincilea an consecutiv pe plus, cu o creștere aproape insesizabilă de 0,1% în 2018 față de 2017, până la 15.158.874 de unități. România, cu o creștere procentuală de 23,1%, se află pe locul doi în topul creșterilor.
Grație preluării Opel/Vauxhall și strategiei de aliniere a tuturor modelelor din gamă la noile norme WLTP, în vigoare de la 1 septembrie, PSA Peugeot-Citroen a devenit liderul vânzărilor de automobile în Europa, detronând, în premieră, Grupul Volkswagen.
Opel nu s-a culcat pe o ureche și și-a pregătit din timp gama de modele pentru trecerea la noile norme de testare WLTP, iar acum trage foloasele. În septembrie, marca din Rüsselsheim a obținut pe cea mai mare piață europeană, Germania, o cotă de 10,2 procente (+ 2,6%).