
Nici WLTP-ul nu doboară ultima redută comunistă, Lada Niva
Noile norme de testare a emisiilor poluante introduse în UE anul trecut , botezate WLTP, au dat și dau bătăi de cap multor constructori, dar, chiar dacă mai târziu, Lada Niva s-a conformat.
Noile norme de testare a emisiilor poluante introduse în UE anul trecut , botezate WLTP, au dat și dau bătăi de cap multor constructori, dar, chiar dacă mai târziu, Lada Niva s-a conformat.
Sistemul de frânare Continental MK C1, dezvoltat inclusiv cu ajutorul unei echipe de specialiști a centrului Continental de la Iași, reduce, în medie, emisiile de CO2 ale mașinilor hibride cu aproximativ 5 g / km, comparativ cu un sistem de frânare hibrid hidraulic convențional.
În timp ce România se uită pasivă la semnalele de alarmă trase de Dacia și Ford cu privire la lipsa infrastructurii rutiere necesare unui flux economic performant și nu are niciun circuit auto omologat, Ungaria a investit 13 milioane de euro într-un nou circuit de teste.
Noile norme de testare a emisiilor poluante, botezate WLTP, dau multe bătăi de cap constructorilor care, până de curând, se lăudau cu fel de fel de cifre în cărțile tehnice,. Paradoxal sau nu, un studiu realizat de Autovista arată că mașinile cu motoare mari mint mai puțin.