FOTO În România, „moartea” merge pe stradă. O utilitară s-a rupt chiar pe rampa de la RAR

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 08.06.2023 - 19:51
În România, „moartea” merge pe stradă. O utilitară s-a rupt chiar pe rampa de la RAR - Foto: Facebook/Registrul Auto Român Oficial
În România, „moartea” merge pe stradă. O utilitară s-a rupt chiar pe rampa de la RAR - Foto: Facebook/Registrul Auto Român Oficial
În România, „moartea” merge pe stradă. O utilitară s-a rupt chiar pe rampa de la RAR - Foto: Facebook/Registrul Auto Român Oficial

România este „campioana” Europei la numărul de accidente rutiere mortale. Pe lângă infrastructura defectuoasă și inconștiența unor șoferi, printre principalele cauze se numără și starea tehnică a autovehiculelor. De exemplu, recent, o utilitară s-a rupt chiar pe rampa de la RAR.

SHARE

Specialiștii de la RAR Tulcea au trecut, de curând, printr-o experiență „inedită”. O autoutilitară adusă la reprezentanța RAR pentru redobândirea certificatului de înmatriculare reținut în trafic s-a rupt pur și simplu pe rampa de inspecție, când unul dintre ingineri a încercat să verifice dacă bena se poate ridica și bascula. 

De asemenea, autoutilitara era „moartea” pe roți. Nu avea deloc amortizoare pe spate, sistemul de direcție era defect și șasiul era străpuns de rugină și „mascat” atent cu vopsea pe deasupra. 

Citește și: Cât a ajuns o revizie banală, ulei și filtre, la Dacia Duster? Aproape cât un salariu minim

„Misiune mai puțin obișnuită pentru colegii de la RAR Tulcea, după ce o autoutilitară a fost adusă la reprezentanță pentru redobândirea certificatului de înmatriculare reținut în trafic.

Cum nu se putea lua în calcul readmiterea în circulație a autovehiculului, proprietarul a mai făcut o ultimă încercare de a-i convinge pe colegii noștri că mașina funcționează corespunzător. Rezultatul tentativei de a bascula bena poate fi observat în fotografii, iar totul s-a transformat într-o acțiune comună pentru readucerea componentei într-o poziție de siguranță.

Citește și: VIDEO&FOTO Povestea grilei BMW, de la „rinichii” stilizați în 1933, la „caloriferul” Hi-Tech de azi
 


Din lista de deficiențe constatate putem menționa existența unor componente confecționate artizanal, lipsa amortizoarelor spate, porțiuni ale șasiului străpunse de rugină sau funcționarea neconformă a sistemului de direcție.

Dincolo de aparențele care pot părea amuzante, vă asigurăm că astfel de autovehicule nu primesc dreptul de a redobândi certificatul de înmatriculare.

P.S. apărătorile de noroi păreau noi…”, a postat RAR pe pagina sa de Facebook.
 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te