Șoferii cu Dacia Spring spun că prețul reviziilor acestor mașini, deși mici în comparație cu cele ale mașinilor clasice, este diferit de la o zonă la alta a țării. Proprietarii de service-uri se plâng că este nevoie de altfel de autorizații pentru reviziile pentru mașinile electrice.
Însă, cea mai scumpă revizie nu este în orașele mari, cum mulți s-ar fi așteptat ci, din contră.
Cât costă o revizie la Dacia Spring. Unde este cel mai ieftin
Pentru o Dacia Spring, revizia se face la 30.000 de kilometri. Unul dintre șoferi spune că unele service-uri cer mai mult decât ar face de fapt această operațiune.
”Salut prieteni. A făcut cineva revizia de an la Spring? M-am programat la ... Brăila pentru revizie și stau în dubii pentru că m-au anunțat că revizia costă 450 de lei. Mi se pare foarte mult în condițiile în care nu schimbă ulei filtre etc. Voi cum ați făcut? Mulțumesc mult”, a scris un șofer de Spring pe grupul Dacia Spring Oficial.
”Eu am achitat 400 la Sibiu... nimic schimbat, doar revizie...”, scrie un utilizator al grupului.
”O colegă a achitat 200 lei la Mediaș”, a transmis altul.
”250 lei la revizie în Bucuresti .Schimbat doar filtru de habitaclu”, a scris un șofer de Dacia Spring
”230 de lei București cu tot cu filtru, și așa mi se pare mult, nu ii face absolut nimic. Plus un preț aberant de 400 de lei la plăcuțe de frână în condițiile în care aftermarket pe ATE sunt 120. Nicio justificare în afară de faptul că apare în baza de date”, a scris un alt șofer.
”150 lei la Constanța”
”180 lei la Buzău”.
Citește și: Cum ajungi cu o mașină electrică de pe Litoral la munte. Traseul cel mai bun și puncte de alimentare
”La Alba Iulia revizia de 1 an costă 200 lei și opțional se înlocuiește filtrul de aer cu 99 lei”, a mai precizat un alt internaut.
”În Pitești cred că cei mai corecți din România. În martie, 107 lei fără filtru”, a scris un alt șofer.
”Și eu, programare la Braila...445 lei, niște golani!”
”În Brăila sunt cei mai mari țepari din zonă, cel puțin la prețuri. Am câteva exemple clare. O revizie la un Duster diesel era 1.000 lei acum 3-4 ani. Mașină în leasing, de 2 ani vechime”, a scris un altul.
”Eu am luat un bec pentru aerul butonul de temperatura aer condiționat la logan cu 40 lei. Un bec. Era 8 lei la un magazin de piese auto, dar aduceau o cutie de 10 bucăți și trebuia să o iau pe toată, că nu se vând des.
Deci, în loc să dau 80 lei pe zece bucăți, am dat la ... 40 lei pe una. Și mai am câteva exemple. Eu fac la ei revizia la mașina firmei, e leasing, nu plătesc eu, nu contează cât costă. Dar personal nu aș călca pe la ei”, a povestit experiența un alt șofer.
Citește și: Amenzi de 3000 de lei pentru cei care vor să își „înfrumusețeze” mașina. Ce nu trebuie să faci
”160 lei la Dacia Bacău. Suna și la Dacia poate scapi cu 200 de lei”, îndeamnă un alt internaut.
”În Brasov 300 de lei fără filtru !”
”160 de lei la Timișoara”
”208 lei la Tg-Mureș”
”260 lei la Focșani, fără filtru”
”Am întrebat la un service de ce nu fac revizii și la mașinile electrice și mi-au zis că îi costă foarte mult autorizațiile, echipamentele și cursurile personalului care lucrează în condiții de tensiune. Probabil că difera prețurile în funcție de cât de mult și-au acoperit costurile pentru autorizare unele service-uri”, a scris un alt șofer.