Date statistice arată că oamenii nu mai au bani să-și schimbe rapid gadget-urile și încearcă să „tragă” cât mai mult de cele pe care le au, chiar dacă sunt depășite tehnologic, pentru a face economii. Iar producătorii se plâng că le scad afacerile.
Date statistice arată că oamenii nu mai au bani să-și schimbe rapid gadget-urile și încearcă să „tragă” cât mai mult de cele pe care le au, chiar dacă sunt depășite tehnologic, pentru a face economii. Iar producătorii se plâng că le scad afacerile.
Banca Naţională a României (BNR) anunță în proiecţii explozia prețurilor la ouă, fructe și legume, la primăvară. Acestea se scumpesc în medie cu 15%.
Consumul de bere este în scădere, iar producătorii majorează prețurile. Cu toate acestea, probabil va dura ceva timp până când consumatorii vor simți impactul.
Inflația a ajuns aproape de 10%, iar prețurile la alimente și energie electrică au crescut foarte mult. Însă veștile rele nu se opresc aici. Analistul economic Adrian Negrescu a explicat într-un interviu pentru Newsweek România ce se poate întâmpla în perioada următoare.
Ciocolata, berea și alte articole alimentare care sunt populare pe bătrânul continent sunt adesea mult mai ieftine pe rafturile din supermarketurile din Hong Kong sau alte orașe asiatice. Cum e posibil?
Guvernul a decis, în şedinţa de joi, prelungirea plafonării adaosului comercial la alimentele de bază cu încă şase luni, până la 31 martie 2026. „Guvernul rămâne alături de cetăţeni şi ia măsuri pentru a proteja puterea de cumpărare şi pentru a întări economia românească”.
Preţurile la raft ale alimentelor de bază, cu excepţia fructelor şi legumelor sezoniere, au crescut, în medie, cu 1,53%, sub pragul asociat majorării TVA, în luna august faţă de iunie.
Iașul văzut de sus: 11 penthouse-uri de vânzare în oraș, între panorame, terase uriașe și prețuri de sute de mii de euro.