Recenziile pentru restaurantul Tesla Diner al lui Elon Musk de pe Bulevardul Santa Monica din Los Angeles sunt greu de „înghițit” pentru cel mai bogat om din lume.
În doar câteva săptămâni de la deschidere, localul a primit o serie de review-uri negative atât din partea criticilor, cât și a clienților ocazionali, care sugerează că reclama extravagantă pentru afacerea sa cu vehicule electrice s-ar putea să nu aibă mulți kilometri de parcurs. Mulți au criticat această privire distopică asupra viitorului, care seamănă cu un showroom Cybertruck în parcarea sa și încearcă să surprindă tema familiei Jetsones în timp ce roboții Optimus ai lui Musk îți servesc popcorn, relatează uniladtech.com.
De asemenea, există multe dezbateri despre meniul Tesla Diner, cu preparate precum chili cu vită Wagyu (8 dolari), misterioasa bacon „epic” (12 dolari) și „Kombucha murdară” (11 dolari).
Citește și: VIDEO Elon Musk își deschide „cârciumă” retro-futuristă Tesla Drive în Los Angeles. Promisă din 2018
„Cârciuma” Tesla Diner a lui Elon Musk din Los Angeles, catalogată „mizerabilă” de clienți
Prin urmare, la doar câteva săptămâni după deschidere, Tesla Diner s-a apucat să „reîmprospăteze” meniul.
New York Times a scris o recenzie usturătoare intitulată „La restaurantul Tesla, viitorul arată la mijlocul lumii”, dar nu doar presa a fost neimpresionată.
Deși majoritatea au fost de acord că locația proiectată de designerul șef al Tesla, Franz von Holzhausen, arăta impecabil, mâncarea a lăsat puțin de dorit.
Un client a scris, de exemplu, pe X că „În sfârșit am vizitat mult-aclamatul Tesla Diner. Mâncarea a fost mediocră și prea scumpă. Optimus nu era de serviciu; când am întrebat, un angajat mi-a spus: «Astăzi e liber».”
„Burgerul meu a venit într-un ambalaj simplu, nu în ambalajul în formă de camion virtual despre care vorbea toată lumea. M-am simțit ca și cum aș fi fost înșelat”, a postat alt client.
Și există, de asemenea, o imagine virală a unui hot dog „ofilit”, însoțită de legenda: „Tesla Diner progresează conform așteptărilor.”
Alți clienți au subliniat în review-uri că 13 dolari pentru un hot dog este o creștere considerabilă față de prețul de 1,50 dolari pe care îl percepe Costco.
went today and here’s how it actually looks https://t.co/f5ry9NzPAn pic.twitter.com/SfkdITYF8e
— Madame Bovary Summer (@youwouldntpost) July 25, 2025
Bucătarul-șef Eric Greenspan a confirmat că meniul este redus pentru a „crește eficiența”.
El a confirmat și că restaurantul, care se presupune că este deschis non-stop, și-a redus și programul de funcționare, eliminând în același timp majoritatea preparatelor originale.
Citește și: Vânzările de mașini electrice merg prost, Musk vrea ca Tesla să devină furnizor de curent în Europa
Site-ul „cârciumii” lui Elon Musk informează că, începând cu 5 august, doar cinci sandvișuri, două garnituri, două arome de plăcintă, shake-uri și câteva băuturi răcoritoare puteau fi comandate în mașină.
Chifteluța vegetariană nu mai este o opțiune pentru burgeri, vafele disponibile toată ziua sunt acum limitate la dimineața, iar băuturile de la dozator reinventate, precum Shirley Temples și Creamsicles, nu mai apar în meniu.
Iar bucătarul-șef a spus că Tesla Diner va fi „într-o continuă evoluție” și a explicat că „cererea fără precedent” a dus la schimbările recente.