luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Josh Richards, un influencer real de pe Tik-Tok. Cum a reușit

Data publicării: 14.01.2021 • 18:18 Data actualizării: 17.01.2021 • 11:16

La doar 18 ani, influencer-ul rețelelor sociale Josh Richards a reușit să treacă într-o perioadă scurtă de timp de la vedetă TikTok la investitor demn de a fi luat în calcul.

„Întotdeauna am fost antreprenor. Așa că, atunci când am reușit să mă dezvolt la o asemenea scară, această experiență a căpătat un sens“. În iulie 2020, când serviciul video TikTok a fost interzis în Statele Unite, Richards a devenit investitor în platforma rivală de video social media Triller, acceptând, de asemenea, să funcționeze ca director de strategie.

„Am văzut datele și modul de extindere a companiei chineze. Am simțit aproape ca o datorie să investesc în domeniu, deoarece întreaga mea experiență s-a bazat mai întâi pe a fi creator“.

„Fiecare zi este
doar ceva nou și
atât de nebunesc

Totodată, Richards a cofondat TalentX, o companie de management pentru influenceri. „Nimeni nu a avut în spate un creator.

Toți acești manageri au intrat în scenă și au încercat să câștige un dolar rapid de la acești copii“.

Cu platforma sa extinsă de socializare, două podcast-uri și mai multe afaceri, Richards este aici pentru a rămâne. „Fiecare zi este doar ceva nou și atât de nebunesc“.

Credeți că influencerii de pe TikTok și alte platforme sunt mai avizați în legătură cu companiile și platformele emergente în care să investească?

Generația Z (cei născuți între 1996-2010) este cea care descoperă aplicațiile ce apar și știe ce platforme funcționează și care nu, de aceea stau pe acestea.

Ce se întâmplă când crești într-o platformă precum TikTok? Cum crești cu publicul tău?

Toată lumea are probabil o strategie diferită. Ceea ce îmi place să fac este să adaug profunzime. Am două podcast-uri, ofer sprijin financiar pentru startup-uri sau mici antreprenori, de obicei în schimbul capitalului proprietar și am o mulțime de piese de capital. Îmi dezvolt portofoliul mai mult din modul antreprenorial.

Ce v-a entuziasmat în legătură cu Triller? V-a stârnit interesul interzicerea din trecut a TikTok?

Cei de la Triller erau foarte deschiși spre viitor, înțelegeau nevoia unui creator. Ne ascultau ideile, ceea ce TikTok nu făcuse niciodată. Doreau să implementeze idei noi, să valorifice mai bine creatorul, astfel încât să se distreze mai bine în aplicație atât creatorul, cât și utilizatorul.

Ca tânăr, cum v-a afectat pandemia?

Sunt cetățean canadian. M-am mutat în L.A. în urmă cu nouă luni, când aveam doar 17 ani. Cel mai greu lucru pentru mine este că nu am putut să-mi văd familia sau prietenii din orașul natal. Chiar m-am bazat pe toți acești Sway Boys pentru a fi familie pentru mine.

Mai multe articole din secțiunea Timp liber

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră