„În ordinul comun semnat cu Ministerul Sănătății și Ministerul Economiei există această cerință, existența unui registru de evidență a rezervărilor clienților. Nu luăm date din buletin. Și înainte exista un registru în care erau trecute rezervările, acum e necesar fiindcă în cazul apariției unui caz de îmbolnăvire în rândul clienților care au stat la terasă, e foare ușor, când se face ancheta epidemiologică, să fie găsiți cei care erau pe terasă”, a spus Robert Chioveanu, președinte ANSVSA, la Digi24.
El a precizat că în registru va fi notat numele, prenumele și numărul de telefon al celui care face rezervarea.
„Dacă avem patru clienți, atunci se trece numele celui care face rezervarea și doar atât. Se știe data, ora, și masa pentru care a făcut rezervarea”, a spus el, adăugând că nu vor fi cerute copii după buletin.
Și Dragoș Petrescu, directorul unui lanț de restaurante din București, spune că registrul de rezervări este ceva obișnuit pentru restaurante.