Cum va funcționa registrul de rezervări pentru terase. Datele colectate și modul de folosire

DE Alexandru Pop | 01.06.2020 - 15:33
Terasele nu vor mai fi goale/FOTO: digi24.ro

Cei care merg la terasă trebuie să-și facă rezervare și să lase numele și numărul de telefon, pentru a putea fi contactați în cazul apariției unor cazuri de coronavirus. Nu sunt însă cerute datele tuturor clienților care stau la o masă și nu sunt luate date din buletin.

SHARE

În ordinul comun semnat cu Ministerul Sănătății și Ministerul Economiei există această cerință, existența unui registru de evidență a rezervărilor clienților. Nu luăm date din buletin. Și înainte exista un registru în care erau trecute rezervările, acum e necesar fiindcă în cazul apariției unui caz de îmbolnăvire în rândul clienților care au stat la terasă, e foare ușor, când se face ancheta epidemiologică, să fie găsiți cei care erau pe terasă”, a spus Robert Chioveanu, președinte ANSVSA, la Digi24.

El a precizat că în registru va fi notat numele, prenumele și numărul de telefon al celui care face rezervarea.

 

Dacă avem patru cliei, atunci se trece numele celui care face rezervarea și doar atât. Se știe data, ora, și maspentru care a făcut rezervarea”, a spus el, adăugând că nu vor fi cerute copii după buletin.

Și Dragoș Petrescu, directorul unui lanț de restaurante din București, spune că registrul de rezervări este ceva obișnuit pentru restaurante.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te