Traficul rutier se desfăşoarară, vineri dimineaţă, în condiţii de ceaţă care scade vizibilitatea sub 200 de metri, pe mai multe drumuri din 17 judeţe. Izolat, vizibilitatea este redusă sub 50 de metri.
Traficul rutier se desfăşoarară, vineri dimineaţă, în condiţii de ceaţă care scade vizibilitatea sub 200 de metri, pe mai multe drumuri din 17 judeţe. Izolat, vizibilitatea este redusă sub 50 de metri.
O întrebare pe care și o pun mulți șoferi este dacă sunt radare fixe pe autostradă și pe drumurile din România. Și dacă acestea sunt sau nu sunt de decor. Un răspuns al CNAIR lămurește problema.
Noile radare cu laser ale poliției, utilizate și de sistemul e-Sigur operaționalizat pe mai multe autostrăzi și șosele din România de la 1 ianuarie 2025, bat la peste 1 km. Iar mulți șoferi care au detectoare radar se întreabă dacă mai sunt bune. Răspunsul? Da și nu.
Șosea sau stradă inundată ori cu bălți adânci? Înaintați cu atenție, nu vă aventurați din prima în viteză. Specialiștii atenționează că șoferii pot strica mașina foarte ușor și dau câteva sfaturi utile pentru astfel de situații.
România și Ungaria vor fi mai bine conectate rutier prin 4 drumuri expres noi, o șosea și un pod peste Râul Mureș.
Care e cea mai lungă autostradă din lume? La finalul anului trecut, România se mândrea cu un total de 1.270 de kilometri de astfel de șosele. În comparație, cea mai întinsă de pe mapamond are de 15 ori mai mult.
„Minune”! Șoseaua Olteniței va fi lărgită la 4 benzi, la intrarea în București. A fost emisă autorizația de construire pentru modernizarea Drumului Național 4, iar cei 4,15 km vor costa 56,7 milioane lei, fără TVA. Adică, circa 2.700.000 €/km.
O nouă șosea surpată din cauza alunecărilor de teren. Unde se întâmplă și ce spun autoritățile? Ce spun localnicii și când va fi remediată situația?