Un comisar-șef de poliție, care a condus Seviciul Înmatriculări Auto Bihor, este, se pare, „campion” la luare de mită. Procurorii au descoperit că, în doar 5 zile, a luat 80 de șpăgi de la samsari, ca să le prioritizeze actele.
Un comisar-șef de poliție, care a condus Seviciul Înmatriculări Auto Bihor, este, se pare, „campion” la luare de mită. Procurorii au descoperit că, în doar 5 zile, a luat 80 de șpăgi de la samsari, ca să le prioritizeze actele.
Descoperi un astfel de dop pe mașină? Înseamnă că a fost lovită și reparată. Cât de grav nu îți poți da seama pe loc. Specialiștii recomandă o examinare atentă și amănunțită, ce poate presupune și demontarea câtorva elemente.
Ți-ai luat mașină second-hand? Cum știi că samsarul a umblat la kilometraj? Acestea sunt semnele! Piața mașinilor de ocazie poate oferi oportunități extraordinare, dar și capcane. Cum le puteți identifica?
Cumpărarea unei mașini la mâna a doua este, în general, o loterie. Însă, există cel puțin 5 semne că ai cumpărat o mașină cu kilometrajul dat peste cap și „cosmetizată” de samsari. Dacă ții cont de ele înainte să faci actele, șansele de „țeapă” pot să scadă considerabil.
Un samsar român a fost prins pe autostradă în Ungaria cu un ansamblu rutier cu vehicule suprapuse. Trăgea liniștit cu o dubă o remorcă-platformă pe care se afla o autoutilitară cu benă, iar în benă, în echilibru, mai avea o mașină de oraș. Depășea greutatea cu peste 2 tone.
Un proiect al UE vrea să interzică importurile de mașini defecte, incomplete, daună totală. Inclusiv românilor ar urma să li se aplice această prevedere, potrivit presei poloneze.
Un samsar de mașini orădean a ajuns „vedetă” la poliție. Bărbatul e anchetat pentru înşelăciuni cu asigurări, fiind prins că a regizat incidente rutiere pentru a avaria maşini de lux, și pentru escrocherii cu maşini de lux furate din străinătate și înmatriculate în România.
Un antreprenor care se ocupă cu comerțul de autovehicule la mâna a doua, adică un samsar oficial, cu acte și principii, arată cu degetul piața de mașini SH din România, spunând că vrea să renunțe la business pentru că „să vinzi o mașină corect, cu kilometri reali, e imposibil”.