Cel mai mare producător de oţel din Germania, Thyssenkrupp, este în criză. Închide facilități, dă oameni afară până la 11.000 de angajați, reduce orele de lucru și plățile de bonusuri în încercarea de a se reorganiza și rezista.
Ministerul Afacerilor Interne (MAI) face precizări că sunt stabilite direcțiile de reorganizare și modernizare a DGA, într-un comunicat transmis, joi, AGERPRES, în contextul recentelor comentarii din spațiul public referitoare la competențele DGA, după ce ÎCCJ a stabilit definiti
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu. Liderul industriei auto din România, cu circa 20.000 de angajați, a anunțat că e nevoit să dea afară peste 800 de oameni.
Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, se adâncește continuu. Chinezii concediază 3.000 de angajați Volvo din Suedia, ca urmare a programului de restructurare anunțat luna trecută. Majoritatea sunt „gulere albe”, adică specialiști de birou.
Restructurări masive sunt anunțate la un lanț de magazine cunoscut. 1.800 de angajați sunt în pericol să-și piardă slujbele.