În București, există doar 5 parcări publice subterane, din care 3 făcute după Revoluție, deși, de-a lungul anilor, mulți primari s-au lăudat cu proiecte mărețe. Una dintre ele, cea mai mare, a fost deschisă de Nicolae Ceaușescu, în 1971, cu o limuzină Cadillac Fleetwood 75.
Un șofer de taxi a parcurs 7 milioane de kilometri, cu mașina sa, în 35 de ani. A schimbat o singură dată motorul și automobilul încă merge circa 700 de kilometri în fiecare zi.
Gigi Becali a fost implicat într-un accident cu Rolls-Royce-ul de 500.000 €. Dacă la mijlocul anilor 2000 latifundiarul din Pipera și-a „reparat” prima limuzină, un Maybach, cu o rangă în urma unui accident, acum milionarul nici nu s-a dat jos din mașină.
Fără a mai fi în prima linie politică, la 61 de ani, fostul primar al Bucureștiului, ministru al Economiei și vicepremier Adriean Videanu își vede liniștit de afaceri și conduce o limuzină Mercedes S-Classe ultimul model care costă cel puțin 150.000 €.
Un ieşean face furori la evenimentele din ţară dedicate maşinilor de epocă. Gabriel Gîrlea este unul dintre colecţionarii vizibili, dar discreţi de automobile de epocă din Iaşi.