Drumarii au cârpit aproape toată vara Autostrada București – Pitești, dar „plombele” au sărit și sar după doar câteva săptămâni de ploi. Iar meteorologii anunță că, în curând, va veni și frigul.
Drumarii au cârpit aproape toată vara Autostrada București – Pitești, dar „plombele” au sărit și sar după doar câteva săptămâni de ploi. Iar meteorologii anunță că, în curând, va veni și frigul.
Dacă îți faci praf jantele mașinii într-o groapă din drumul public cine plătește: administratorul, primăria sau compania care a efectuat reparații? O decizie extrem de interesantă.
În România, se fac lucrări de infrastructură de „calitate”. Dacă „Golden Gate”-ul de la Brăila a fost asfaltat de 4 ori într-un an, în zona Oradea se repară și se reasfaltează cioturi de pe Autostrada Transilvania inaugurate doar de câteva luni.
Un VIDEO devenit viral arată un Blindat al Armatei, în misiune, care nu are o roată. În video se vede cum 5 blindate românesc gonesc pe un drum aflat în reparații.
România, pe ultimul loc în UE la producția și reciclarea deșeurilor, 2 ani la rând. Românii au fost în 2022, la fel ca şi în 2021, pe ultimul loc în Uniunea Europeană la producţia de deşeuri municipale, dar şi în ceea ce priveşte reciclarea acestora, conform datelor Eurostat.
La nici o lună de la primele reparații, podul suspendat de peste Dunăre, de la Brăila are fisuri și denivelări. Prima bandă de circulație pe sensul spre Brăila a fost închisă tot din cauza unor crăpături.
România va fi condamnată, cel mai probabil, de Curtea Europeană de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE), deoarece nu a închis cele 68 de depozite de deşeuri neconforme, a susţinut, marţi, Laurenţiu Neculaescu, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM).
Infrastructura rutieră a României este o rușine. Nu avem încă 1.000 km de autostradă, abia în a doua jumătate a anului 2023 se va atinge pragul. Dar „ne mândrim” cu 23.727 km de drumuri de pământ și pietruite, iar 41,1% din lungimea drumurilor asfaltate ar trebui refăcute.