În fertila câmpie Konya din Turcia, se deschid cratere adânci de sute de metri. Mulți oameni văd acest lucru ca pe un semn biblic.
În fertila câmpie Konya din Turcia, se deschid cratere adânci de sute de metri. Mulți oameni văd acest lucru ca pe un semn biblic.
Drumarii au cârpit aproape toată vara Autostrada București – Pitești, dar „plombele” au sărit și sar după doar câteva săptămâni de ploi. Iar meteorologii anunță că, în curând, va veni și frigul.
Autostrăzile și șoselele din mai multe zone din România arată ca după bombardament. Din cauza gerului și a zăpezii, asfaltul de proastă calitate se macină și „plombele” puse de drumari sar transformând drumurile într-o mare de gropi și cratere. Iar șoferii își distrug mașinile.
În România, se fac lucrări de infrastructură de „calitate”. Dacă „Golden Gate”-ul de la Brăila a fost asfaltat de 4 ori într-un an, în zona Oradea se repară și se reasfaltează cioturi de pe Autostrada Transilvania inaugurate doar de câteva luni.
A fost inventată și testată mașinăria care ar trebui să fie obligatorie pe toate străzile din România. Este vorba despre un robot AI care repară singur gropile din asfalt.
România, pe ultimul loc în UE la producția și reciclarea deșeurilor, 2 ani la rând. Românii au fost în 2022, la fel ca şi în 2021, pe ultimul loc în Uniunea Europeană la producţia de deşeuri municipale, dar şi în ceea ce priveşte reciclarea acestora, conform datelor Eurostat.
Autostrada A10 Sebeș-Turda este un dezastru, la puțin peste doi ani de la inaugurare. Doar de la începutul anului s-au surpat două zone, au apărut fisuri și denivelări și mai multe porțiuni sunt pline de gropi. Italienii care au construit-o câștigă însă în continuare licitații.
România va fi condamnată, cel mai probabil, de Curtea Europeană de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE), deoarece nu a închis cele 68 de depozite de deşeuri neconforme, a susţinut, marţi, Laurenţiu Neculaescu, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM).