Taxele vamale suplimentare impuse importurilor de mașini și piese auto în SUA de președintele Donald Trump au generat o gaură de 1.100.000.000 $ pentru gigantul american General Motors.
Taxele vamale suplimentare impuse importurilor de mașini și piese auto în SUA de președintele Donald Trump au generat o gaură de 1.100.000.000 $ pentru gigantul american General Motors.
Donald Trump a promis să revigoreze industria manufacturieră din SUA, introducând tarife pentru a atinge acest obiectiv. Newsweek discută cu experți despre probabilitatea ca acest sector să revină la o epocă de aur.
Costurile electrificării mașinilor nasc „monștrii”. General Motors și Hyundai au semnat, se poate spune, parteneriatul anului. Vor să dezvolte împreună noi modele de mașini electrice, platforme și sisteme de propulsie și tehnologii.
Ciolacu ne asigură: ”Creşterea producţiei româneşti a fost şi rămâne o prioritate a mandatului meu”. Premierul se află astăzi la Sibiu, într-o vizită oficială.
Aproape jumătate din dealerii Buick din Statele Unite refuză să investească până la 400.000 $ pentru a vinde mașini electrice. Proprietarii au preferat să accepte oferta de cumpărare făcută de General Motors și să iasă din business.
Pe scurt, prețurile mașinilor electrice chinezești sunt aproape imposibil de combătut de producătorii auto tradiționali, care sunt obligați să respecte, în primul rând, norme de mediu stricte și costisitoare pentru procesul de fabricație și drepturile angajaților.
Electromobilitatea este viitorul, având în vedere normele de poluare din ce în ce mai drastice. Dar, cum pentru a vinde mașini electrice sunt necesare investiții substanțiale în infrastructură, nu toată lumea este dispusă să suporte costurile.
GM Defence LLC, divizia de vehicule militare a General Motors, a câștigat un contract de 214,3 milioane de dolari cu ISV-ul (Infantry Squad Vehicle) dezvoltat pe baza lui Chevy Colorado ZR2 și va furniza US Army, într-o primă fază, 649 de astfel de vehicule de intervenție.