Un celebru magazin online concediază 480 de angajați. Este unul dintre cei mai importanți jucători din e-commerce. Care este motivul real pentru această măsură?
Cum înșală inteligența artificială urechea umană? O invenție revoluționară va transforma total conversațiile telefonice, mai ales pe cele în care unul dintre participanții la discuție este nervos și își exprimă această stare pe un ton agresiv sau neadecvat.
În peisajul competitiv al afacerilor moderne, un Call Center bine pus la punct este esențial pentru menținerea unei relații excelente cu clienții și pentru creșterea profitului.
Rata şomajului în rândul tinerilor cu vârsta cuprinsă între 15 şi 24 de ani este de aproape 22%, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică (INS). Dintre cei care au un loc de muncă, 40% sunt înregistraţi în Comerţ şi Agricultură, chiar dacă au studii superioare.
Un angajat a dat în judecată compania la care lucra pentru că nu l-a plătit pe perioada în care se pregătea pentru job. Acesta lucrează la call-center și a cerut bani pentru minutele de dinaintea începerii programului efectiv de muncă, timp în care deschidea aplicațiile necesare.