Renault e hotărât, se pare, să ducă marca românească pe noi culmi. Potrivit presei din Franța, Dacia pregătește un break de familie, de clasă „C”, hybrid și 4x4, în cadrul proiectului „Top Secret” botezat „C-Néo”. Modelul ar urma să apară în 2026, după noul Duster și Bigster.
Break-ul nu a fost inventat de Volvo, dar suedezii au ridicat acest tip de caroserie la nivel de artă timp de mai bine de 40 de ani.
Fanii BMW care așteaptă un răspuns oficial al bavarezilor la Audi RS2/RS4 Avant de mai bine de 30 de ani pot, în sfârșit, să viseze cu ochii deschiși. Surse BMWBlog au declarat că primul BMW M3 Touring se află în plină dezvoltare.
Porsche pregătește extinderea gamei Taycan cu Taycan Cross Turismo. Al doilea Porsche 100% electric vine cu un plus de spirit practic, grație arhitecturii de break cu hayon.
Cu fiecare model nou, coreenii de la Kia și Hyundai demonstrează că au studiat și învață permanent cerințele clienților europeni. Noua Kia ProCeed nu mai are trei uși, ci cinci, și a adoptat o arhitectură de ”shooting brake” trasă prin inel ca la Mercedes CLA Shooting Brake.