Modelul surprins de carpaparazzi în teste arată că Taycan-ul familist nu deviază prea mult de la liniile coupe-ului în patru uși, deși, inițial, conceptul Taycan Cross Turismo afișa elemente de crossover. Prin urmare, mașina a cărei prezentare este anticipată pentru sfârșitul anului va urma în oglindă rețeta Panamera, sub forma unui shooting brake, ca Panamera Sport Turismo, și va fi prima alternativă electrică pentru break-urile de performanță, segment în care joacă, de exemplu, Audi RS6 Avant sau Mercedes-AMG E63 Saloon.
Până la nivelul montanților ”B”, Taycan Cross Turismo este identic cu Taycan-ul normal. Apoi, plafonul se extinde cât toată mașina, pentru un plus de spațiu interior, atât la nivelul capului pasagerilor spate, cât mai ales pentru bagaje. Dacă Taycan-ul are un portbagaj de 447 de litri, Taycan Cross Turismo ar trebui să ofere în jur de 500 de litri. Oficial nu s-a comunicat nimic, încă.
În ceea ce privește tehnologia și performanțele Taycan-ului familist, acestea vor fi similare cu cele ale modelului de bază cu trei versiuni: 4S, Turbo și Turbo S.