Autostrada Urșilor, sectorul de 9 kilometri lipsă, dintre Margina și Holdea, al A1 Sibiu - Nădlac, începe să prindă contur. Miercuri, 30 iulie 2025, a fost realizată străpungerea galeriei de pe Calea 1 a primului segment de tunel (367,5 m).
Cea mai așteptată autostradă din România are un tronson de 1,1 miliarde lei care șerpuiește ca în Alpi, cocoțat pe versanți. Dacă autorizațiile de construire necesare vor fi emise în timp util și constructorii vor rămâne mobilizați, în 2030 s-ar putea circula.
Noi imagini arată cum merg lucrările la tunelurile pentru urși de pe autostrada dintre Lugoj și Deva, ciotul lipsă al Autostrăzii Transilvania, la aproape trei ani de la semnarea contractului pentru proiectare și execuție, cu o durată de 45 de luni, adică de 3,75 ani.
Accident în lanț pe A1. 11 adulți și 3 copii au fost răniți. 7 vehicule au fost implicate. Traficul rutier se desfăşoară doar pe banda a doua, fiind valori ridicate de circulaţie pe ambele sensuri.
România a intrat în 2025 cu 1.270 de kilometri de autostradă și drum expres. Iar, până acum, noutatea anului este darea în trafic a A0 Sud pe 30 iunie, ceea ce înseamnă că șoferii pot merge cu viteză de la Constanța până la Curtea de Argeș, ocolind Bucureștiul.