„Concentrarea pe creșterea profiturilor prin taxarea bagajelor în sezonul de iarnă în sezonul de iarnă, parțial printr-o monitorizare îmbunătățită a bagajelor de mână”, afirmă Wizz Air într-o prezentare privind rezultatele financiare ale companiei aeriene bugetare din Ungaria în S1 și așteptările pentru S2.
Citește și: Controversă Wizz Air. Curse anulate sau întârzieri uriașe. Șeful companiei - 800.000 $ bonus
Wizz Air va da „amenzi” dure pasagerilor cu bagaje prea mari. „Vor fi măsurate la sânge!”
Prezentarea a fost pregătită pentru investitorii companiei. Potrivit unui post maghiar de știri despre transportul aerian, acest lucru ar putea însemna că Wizz Air intenționează să sporească monitorizarea bagajelor supradimensionate și să aplice mai multe amenzi pasagerilor care au obiecte supradimensionate.
Potrivit okosutas.hu, declarația de mai sus poate fi interpretată ca o promisiune către investitori că Wizz Air va crește veniturile prin introducerea unei monitorizări mai stricte a bagajelor supradimensionate și prin aplicarea mai multor amenzi pasagerilor. Ca urmare, se așteaptă ca veniturile companiei aeriene să crească.
Citeşte şi: Clipe de groază în avionul Wizz Air care a zburat din Craiova. Fum în cabină, aterizare de urgență
Postul de știri maghiar a reamintit că, înainte de pandemia COVID-19, Wizz Air a aplicat politici mult mai stricte privind bagajele. Între 2016 și 2017, pasagerii au fost amendați pentru bagaje care depășeau limitele de dimensiune cu doar 1 mm. În prezent, personalul aeroportului penalizează în primul rând bagajele care sunt vizibil supradimensionate.
Cu toate acestea, publicația speculează că s-ar putea reveni la abordarea anterioară, mai riguroasă. Wizz Air se concentrează pe satisfacția clienților Într-o notă mai pozitivă, prezentarea Wizz Air a subliniat și eforturile de îmbunătățire a experienței clienților. Compania aeriană și-a declarat obiectivul de a „atenua în mod proactiv impactul inflației costurilor în întreaga noastră rețea” și de a implementa o inițiativă „Clientul pe primul loc” în timpul sezonului de iarnă mai puțin aglomerat. Această inițiativă se concentrează pe reducerea întârzierilor și pe îmbunătățirea experienței generale a pasagerilor.