Alegeri prezidențiale LIVE

Rezultatele votului în timp real
Călin Georgescu 22,95 %
Elena Lasconi 19,17 %
99,99 %
Marcel Ciolacu 19,15 %
George Simion 13,87 %
Click aici pentru rezultate complete

FOTO. Se lucrează pe 10% din Autostrada Sibiu - Pitești. Ce se întâmplă pe celelalte 4 tronsoane

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 01.04.2020 - 14:37

Luni, 30.03.2020, a fost dat ordinul de începere pe Secțiunea 1 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești între Sibiu și localitatea Boița (intrarea în defileul Oltului).

SHARE

Vorbim de un tronson de 13,17 km construit de austriecii de la PORR cu 613 milioane de lei, durata contractuală fiind de 3 ani.

Evident, avem în continuare probleme birocratice, una stringentă fiind scoaterea din circuitul forestier a suprafețelor de pădure de pe lot.ț

Am vorbit de nenumărate ori despre istoria nefastă a Autostrăzii Sibiu-Pitești. Primul studiu de fezabilitate din 2008 a fost aspru criticat de specialiștii Comisiei Europene în special pentru volumul extrem de redus de investigații de teren în zonele dificile de munte. Revizuirea studiului a fost contractată în 2015, însă s-a reziliat în 2017, fiind predată documentația doar pentru secțiunile ușoare (1 și 5).

Astfel, din cei 123 km, astăzi avem doar 10% (primul lot) în lucru. Licitațiile pentru tronsoanele 4 și 5 (Tigveni-Curtea de Argeș, 10 km și Curtea de Argeș-Pitești, 30 km) lansate în martie 2019, respectiv iulie 2017, sunt încă nefinalizate. Sectoarele cele mai dificile, de munte (Boița-Cornetu, 31 km și Cornetu-Tigveni, 38 km) sunt în aer, neavând minimul de investigații de teren necesare, scrie Asociația Pro Infrastructură.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te