Concret, „este vorba de semnarea contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor pentru Secțiunea E (9,13 km) și Secțiunea D (4,03 km) aferente 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗜𝗜 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗟𝘂𝗴𝗼𝗷 – 𝗗𝗲𝘃𝗮 (𝗔𝟭), antreprenorul fiind Asocierea dintre SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA&PE Construct SRL – Euro-Asfalt”, a scris Irinel Scrioșteanu, pe pagina sa de Facebook.
Semnarea contractului este „𝐮𝐧 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐢𝐦𝐛𝐨𝐥𝐢𝐜 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭, 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐮𝐜𝐚𝐭 𝐬𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥 𝐜𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐢 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭𝐚 𝐚𝐱𝐚 𝐫𝐮𝐭𝐢𝐞𝐫𝐚 𝐝𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐚 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐞𝐢”, a punctat secretarul de stat de la Transporturi.
Citește și: Prețul murăturilor, mai mult decât dublu. Gogoșarii au sărit de la 4 la 11 lei/kg. Varza: 4 lei/kg
11 luni proiectare și 34 luni execuție, pentru 13 km de autostradă
„Contractul prevede execuția următoarelor lucrări:
3 viaducte
2 pasaje
23 podețe
1 Centru de Întreținere și Coordonare
2 tuneluri cu o lungime de 2,13 km, formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație, cu platformă de 11,25 m
Durata contractului este de 11 luni pentru proiectare și 34 luni pentru execuție. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 luni.
Valoarea contractului este de 1.826.845.634,11 lei, fără TVA, finanțat din Programul National de Redresare și Reziliență #PNRR.
Acest lot face parte din Coridorul de Transport Pan-European nr. IV, cuprins între Nădlac Nădlac – Arad – Timişoara – Lugoj – Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu – Piteşti – Bucureşti – Drajna – Cernavoda – Constanţa.
𝗔𝘃𝗮𝗻𝗱 𝗶𝗻 𝘃𝗲𝗱𝗲𝗿𝗲 𝗳𝗮𝗽𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮 𝗮𝗺 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝘁𝗼𝗮𝘁𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗲𝗹𝗲 𝟱 𝗹𝗼𝘁𝘂𝗿𝗶 𝗮𝗹𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗽𝗿𝗲𝗰𝘂𝗺 𝘀𝗶 𝗳𝗮𝗽𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗲𝗮𝘇𝗮 𝗽𝗲 𝗰𝗲𝗹𝗲 𝟯 𝗹𝗼𝘁𝘂𝗿𝗶 𝗮𝗹𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗦𝘂𝗱 #𝗔𝟬, 𝗶𝗻 𝟮𝟬𝟮𝟳 𝘃𝗼𝗺 𝗽𝘂𝘁𝗲𝗮 𝗰𝗶𝗿𝗰𝘂𝗹𝗮 𝗻𝗲𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲𝗿𝘂𝗽𝘁 𝗽𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗹𝗮 𝗡𝗮𝗱𝗹𝗮𝗰”, a detaliat Irinel Scrioșteanu.