luni 13 octombrie
EUR 5.0927 USD 4.3982
Abonează-te
Newsweek România

Mii de Dacia Duster III, făcute în 2023-2024, chemate în service. Pot rămâne fără direcție, frâne

Data publicării: 25.11.2024 • 14:20 Data actualizării: 25.11.2024 • 14:57
Mii de Dacia Duster III, făcute în 2023-2024, chemate în service. Pot rămâne fără direcție, frâne - Foto: Dacia
Mii de Dacia Duster III, făcute în 2023-2024, chemate în service. Pot rămâne fără direcție, frâne - Foto: Dacia

Mii de Dacia Duster III, făcute în 2023-2024, sunt chemate în service de urgență de producător. Pot rămâne fără direcție, frâne, airbag-uri și alte sisteme din cauza conector montat prost.

Dacia cheamă 27.641 de SUV-uri Duster fabricate între 2023 și 2024 la atelierele autorizate din întreaga lume. Motivul rechemării este că o conexiune defectuoasă a cablului dintre motor și postul șoferului poate duce la defectarea diferitor sisteme, inclusiv direcție, frâne, airbag-uri și a transmisiei.

Citește și: PREMIERĂ O mașină făcută în România, Dacia Duster, printre finalistele „Mașina Anului 2025”

Mii de Dacia Duster III, făcute în 2023-2024, chemate în service. Pot rămâne fără direcție, frâne

Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) monitorizează rechemarea sub numărul de referință „14486R”, iar codul intern de recall al producătorului este „0EFZ”, informează car-recalls.eu.

Citește și: TOP-ul celor mai proaste mașini de 6-11 ani vechime, realizat de TÜV. Modelele Dacia conduc detașat

„O decuplare a conectorului R107, care este posibil să nu fi fost fixat corespunzător din fabrică, poate cauza o pierdere a conexiunii electrice între motor și cablajul postului șoferului.

Ca urmare, șoferii pot experimenta o pierdere a tracțiunii, o asistență redusă în cazul direcției, funcționarea defectuoasă a airbag-urilor, a senzorilor de parcare și a frânelor. Acest lucru poate crește riscul de accidente”, afirmă autoritățile europene de protecție a consumatorilor.

Producătorul a anunțat că, într-un atelier autorizat, conexiunea conectorului cu probleme va fi verificată și reparată dacă este necesar.

Mai multe articole din secțiunea Auto

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România

Newsweek România Ultima oră

Newsweek România
Ultima oră