Spațiul de 115 metri pătrați al magazinului a fost amenajat ca un garaj de lifestyle și oferă o experiență itinerantă și interactivă unică în universul mărcii. Fiind loc doar pentru o singură mașină, în centrul atenției este și va fi cea mai reprezentativă noutate a mărcii. În momentul de față, în prim plan se află noul Touareg, iar, spre sfârșitul anului, va veni rândul crossover-ului urban T-Cross.
„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.
România este cea de-a treia țară în care este implementată noua strategie de auto lifestyle a producătorului german. La nivel internațional, Volkswagen mai are două magazine de acest tip, unul într-un mall din Birmingham (Marea Britanie) și altul într-un centru de cumpărături stradal din Varșovia (Polonia).