Dacă, în mod tradițional, pentru avizarea unei avarii, clientul este nevoit să transmită o notificare prin call-center sau prin intermediul unui formular online, urmând procesul de constatare al daunei și întocmirea dosarului în vederea decontării, asistentul digital Ana este programat să optimizeze procesul pentru clienții care dețin polițe Casco, astfel încât răspunsul din partea asigurătorului să vină on-line în 30 de minute.
Concret, atunci când are nevoie să semnaleze o avarie, clientul transmite o notificare prin intermediul asistentului digital Ana. Dacă dauna nu depășește 500 de euro, avizarea se face exclusiv online, dupa ce sunt urmați câțiva pași privind identificarea și descrierea avariei. Iar dacă avaria depășește acest prag, în funcție de complexitatea acesteia, asigurații vor fi preluați și ghidați de către o echipă dedicată.
„Aducem împreună oamenii și tehnologia, astfel încât notificarea daunelor devine un proces extrem de facil, iar ofertarea sumei aferente despăgubirii are loc foarte rapid. Ana este un sistem construit cu ajutorul ultimelor tehnologii în domeniu, având la bază principii de “machine learning”, ce permit calibrarea algoritmilor și proceselor în mod continuu și adaptarea la realitățile interacțiunii cu clienții”, a declarat Paul Zarzara, Directorul Direcției Daune din cadrul Uniqa Asigurări.