În timp ce reprezentaţii partidului de guvernare spun că Iaşul va obţine totuşi fonduri importante, opoziţia politică spune că actuala formulă a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) este „o ruşine”. De cealaltă parte, societatea civilă aşteaptă cu nerăbdare să vadă dacă guvernul va ţine cont de o propunere avansată de Asociaţia Moldova vrea autostradă (MVA), respectiv cea de introducere în PNRR a „capetelor” sectorului montan al autostrăzii A8 (38 km, în total). Este cert în acest moment că, cel puţin pe partea de infrastructură, toate tronsoanele autostrăzii A7 (Ploieşti - Paşcani - Siret) sunt prinse în PNRR, alături de o nouă rută de intrare în oraş, alternativă la drumul european E58: Leţcani Vest - Uricani - Cicoarei - Nicolina (88 milioane euro). Pare mult? Clujul, de exemplu, a primit numai un miliard de euro pentru viitorul metrou.
Continuarea, în Ziarul de Iași.