O destinație ratată - Eterna și fascinanta... incompetență

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 24.08.2018 - 07:09
După aproape 30 de ani și zeci de milioane de euro cheltuite, România nu are o strategie clară de promovare ca destinație turistică

Dacă, înainte de Revoluție, România figura în cataloagele Neckerman și vara, de exemplu, litoralul era plin de nemți și polonezi, din 1990, incoming-ul (atragerea și aducerea de turiști străini) a mers mai mult din inerție și cu ajutorul unor terți.

SHARE

După aproape 30 de ani și zeci de milioane de euro cheltuite, România nu are o strategie clară de promovare ca destinație turistică. Mai mult, și identificarea brand-ului turistic a fost tratată în joacă. Ba avem frunza, ba avem oaia ș...

Articol premium

Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!

Abonează-te acum!

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te