luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Nu mai este atât de relevant „unde“ ai fost, cât „ce experiențe ai avut“

Data publicării: 22.08.2018 • 16:24 Data actualizării: 24.08.2018 • 07:09
Cristian Lica are o experiență de peste 20 de ani în advertising și a deschis în București un muzeu al kitschului
Cristian Lica are o experiență de peste 20 de ani în advertising și a deschis în București un muzeu al kitschului
Dracula este indubitabil cel mai celebru brand «românesc», chiar dacă nu are nicio treabă cu cultura locală autentică
Dracula este indubitabil cel mai celebru brand «românesc», chiar dacă nu are nicio treabă cu cultura locală autentică

Pentru a crea o imagine cât mai completă asupra turismului în România, Newsweek România a vorbit cu Cristian Lica, un om din afara sistemului, care însă a vizitat peste o sută de țări și s-a implicat direct, deschizând în București Muzeul Kitschului.

De asemenea, Lica a publicat și o carte de călătorii, „Lumea în buzunar – antreprenor, colecționez vise“, iar în momentul de față este și broker de crypto-monede.

Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!

Dragoș Anastasiu: „Ce s-a întâmplat în ultimii zece ani cu imaginea României este o rușine“

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră