Autostrada Pitești - Sibiu: A fost anunțat câștigătorul Lotului 4. Cum merg lucrările în rest

DE Răzvan Nicolae | Actualizat: 05.03.2021 - 10:03
Compania Naționala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția lucrărilor pe Lotul 4 - Curtea de Argeș - Tigveni. / Foto: Facebook, Cătălin Drulă
Compania Naționala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția lucrărilor pe Lotul 4 - Curtea de Argeș - Tigveni. / Foto: Facebook, Cătălin Drulă

Lucrurile se mișcă pe A1 Pitești - Sibiu. Compania Naționala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția lucrărilor pe Lotul 4 - Curtea de Argeș - Tigveni.

SHARE

Ofertantul desemnat câștigător este S.C. PORR CONSTRUCT S.R.L., cu preţul de 1.678.873.121,77 lei, fără TVA, aceeași firmă austriacă care lucrează pe Lotul 1 - Sibiu-Boița. 

Durata contractului este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 de luni perioada de execuție a lucrarilor. Perioada de garanție a acestora este de 10 ani.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru „Autostrada Sibiu - Pitești, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Argeș”, în lungime de 9,86 km, în conformitate cu prevederile contractului de proiectare și execuție.

Citește și:

Trei dintre cei nouă poliţişti de la Secția 16 acuzaţi de tortură au fost arestaţi preventiv

În cadrul contractului vor fi realizate mai multe lucrări de artă având o complexitate ridicată, precum construirea a 12 poduri, pasaje și/sau viaducte, având o lungime medie de 230 de m., dintre care, cel mai lung fiind viaductul de la kilometrul 84+341, în lungime de 630 de m.

De asemenea, proiectul prevede construirea unui tunel în lungime de 1350 de m, în zona de traversare a dealului Momaia, județul Argeș.

„Este o secțiune dificilă cu o lungime de aproximativ 10 km, dintre care un tunel de 1,3 km, un nod rutier la Tigveni, 9 poduri și 3 pasaje”, a scris ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, pe Facebook.

Citește și:

Partidul Comunist Chinez a stabilit un obiectiv de creştere economică de cel puţin 6% în 2021

Cum merg lucrările pe celelalte loturi

„Îmi doresc să avem utilaje în teren cât de curând pe lotul 4 și să nu mai existe contestații pentru această licitație, și așa întârziată din această cauză”, a mai scris Drulă, pe Facebook, dând detalii și despre starea lucrărilor pe celelalte loturi.

”Lot 2 - ofertele în cadrul licitației au fost depuse, iar la CNAIR se lucrează la evaluarea acestora. Această secțiune este cea mai dificilă a acestei autostrăzi, în Valea Oltului - are 31 de km și cuprinde 7 tuneluri + 27 de viaducte.Lot 3 - tot o secțiune în relief dificil, și acest lot este în licitație, iar zilele acestea se va anunța lista scurtă a ofertelor rămase în cursă.

Pe Lotul 5 - Curtea de Argeș-Pitești, este în curs de finalizare proiectarea și urmează să emitem autorizație de construire în curând”, a precizat ministrul.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te