76 de milioane de lei a plătit Guvernul presei pentru campania anti-COVID. Voiculescu, primul

DE Alexandru Pop | 04.01.2021 - 19:55
Dan Voiculescu/FOTO: Inquam Photos/Octav Ganea

76 de milioane de lei din bugetul de stat a cheltuit guvernul Orban pentru campania de informare anti-Covid, potrivit unui răspuns pentru G4 Media.

SHARE

Campionul absolut al banilor încasați de la guvern e trustul media fondat de Dan Voiculescu, cu 14,7 milioane de lei pentru Antena 1, Antena 3 și Radio Zu. De remarcat că firma Antena TV Group SA, care a primit 9,3 milioane de lei, a fost condamnată penal pentru șantaj în 2017.

Următorul mare benficiar al sumelor guvernamentale este Kanal D (Dogan Media Inernational SA) – cu 7,5 milioane de lei, în timp ce Pro TV a primit 3,4 milioane lei.

România TV (Ridzone Computers), televiziunea fondată de Sebastian Ghiță, fugit în Serbia, a primit 2 milioane de lei, iar trustul Digi24 a primit de la guvern 1,7 milioane de lei, potrivit G4 Media.

Newsweek România nu a cerut și, deci, nici nu a încasat bani de la Guvern.

 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te