Conform producătorului, Diablo Immortal reprezintă deja cea mai de succes lansare pentru întreaga franciză, care a avut trei jocuri principale şi patru extensii ale acestora.
Pe de o parte, performanţa Diablo Immortal nu ar trebui să surprindă, Blizzard fiind un producător legendar de jocuri, iar Diablo fiind una dintre cele mai celebre serii de jocuri din toate timpurile.
Însă, contextul nu a fost deloc favorabil jocului. Încă din momentul anunţului, Diablo Immortal a fost întâmpinat cu răceală şi ironie de fanii seriei, care aşteptau un joc de PC/consolă, nu unul mobil.
În al doilea rând, fanii au fost dezamăgiţi de sistemul pay-to-win implementat de Blizzard, care, în urmă cu mai mulţi ani, anunţa că nu va folosi niciodată acest sistem. Studiu de caz - un streamer a demonstrat că a avut nevoie de peste 110.000 de dolari pentru a echipa complet cu armură un caracter din Diablo Immortal.
Între timp, Blizzard lucrează la Diablo 4, un urmaş pentru PC şi console al primelor trei jocuri din serie. Nu se cunoaşte data lansării, producătorul spunând că „va fi gata când va fi gata”.