Un procent de 5,6% din solicitări au venit pe eternul fax, iar peste 90% au fost depuse fizic sau transmise prin curier, arată Fritz, citat de tion.ro.
„În primărie au intrat cam 90.000 de adrese sau solicitări anul trecut. În total, 89.436 de solicitări, cereri pentru toate tipurile de servicii. Din aceste 90.000, 2,68% au fost online. Au venit pe fax mai multe decât online, 5,6%. Și peste 90% din cereri au fost depuse fizic sau transmise prin curier. Asta înseamnă timp de așteptare în camera 12, multe hârtii și multă muncă pentru funcționarii de aici, pentru multe procese care pot fi digitalizate. Asta duce la o situație în care funcționarii sunt încurajați să lucreze cu hârtii”, a explicat primarul Timișoarei.
Pe de altă parte, nici funcționarii primăriei nu par a fi foarte dornici să treacă la comuncarea prin email.
„Din în jur de 600 angajați doar 27 dintre ei trimit de când sunt angajați mai mult de două mailuri pe zi. 108 angajați au trimis un mail pe zi în medie. Și acum înțeleg că sunt poziții unde e mai mult sau mai puțin nevoie de a folosi mailul. Am rămas un pic în urmă în ceea ce privește digitalizarea. Măsurile noastre vor fi o schimbare a culturii operaționale”, a arătat Fritz.