Atac al presei plătite de PSD împotriva lui Nicușor Dan: a parcat, în 2019, pe linia de tramvai

DE Valentin Mirică | Actualizat: 13.09.2020 - 19:24
Nicusor Dan Foto: Facebook

Un site apropiat PSD, Luju, controlat de doi jurnaliști care au luat bani de la acest partid, anunță că Nicușor Dan ar fi parcat, în 2019, mașina pe linia de tramvai. Firea a preluat imediat știrea, susținând că adversarul ei ar trebui să aibă dosar penal.

SHARE

Luju a publicat o adresă a poliției către Societatea de Transport București, în care se arată că Nicușor Dan este cel care a blocat linia de tramvai, în 2019: „ „Urmare a adresei dumneavoastră înaintate Brigăzii Rutiere și inregistarte cu numărul 1098627/25.02.2020, prin care ne solicitați să va comunicăm datele de identificare ale persoanei care a staționat neregulamentar cu autovehiculul cu numărul de înmatriculare VS-01-USR, la data de 01.07.2019, în intervalul 12:00 – 12:35, pe stradă Grigore Cobalcescu, întrerupând circulația tramvaielor liniilor 24 și 44 în intervalul orar sus-menționat, va comunicăm următoarele:

În urmă verificărilor efectuate, a rezultat faptul că autovehiculul în cauza a fost condus de numitul Dan Nicușor Daniel, (…), intocmindu-se pe numele acestuia procesul-verbal de constatare a contravenției seria PBW nr. 100705 din 01.07.2019”. 

Firea, surpinsă probabil de informația venită de la STB, societate care-i este subordonată, a scris pe Facebook: „Hopaa!! Candidatul Dreptei Unite a parcat 35 de minute pe linia de tramvai, blocand totul! Adica o cale publica de acces protejata prin lege. Adica dosar penal! Ttzz tzzz tzzz! Oamenii de tip nou!!!”

Informația difuzată de Luju.ro a fost apoi comentată la Antena 3, în emisiunea Oanei Zamfir, soția parlamentarului PSD Daniel Zamfir, un apropiat al lui Florentin Pandele. 

Newsweek România a arătat din 2019 că doi ziariști de la Luju.ro luau bani de la PSD: „Alți „jurnaliști" care au facturat prestații pentru PSD au fost Răzvan Savaliuc și Adina Anghelescu-Stancu de la Luju.ro (308.216 lei prin firma Jurindex Media SRL) și Liviu Alexa, deținător al Ziar de Cluj și al NCN TV (431.000 de lei prin Pagina Ciudatului SRL)”. 

În plus, Antena 3 a fost unul din principalii beneficiari ai spoturilor electorale difuzate de primăria Capitalei în ultimele zile. 

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2020 NEWS INTERNATIONAL S.A.