Vânzările de mașini electrice merg prost, iar UE elaborează un plan de subvenții, pentru toate cele 27 de state membre, în încercarea de a stimula cererea frânată de prețurile încă foarte mari ale acestor vehicule față de cele termice echivalente ca volum.
Bolojan: România va plafona preţul la energia electrică cumpărată de Republica Moldova. Este vorba de energia de la producătorii interni din România, a declarat, sâmbătă, la Chişinău, preşedintele interimar al României.
Bucureștiul poate fi supranumit și „Capitala subvenționaților”. Din bugetul PMB de 4 miliarde lei aprobat de parlament, 2,5 miliarde lei se duc pe subvențiile pentru transportul public, apă caldă și căldură. Pentru investiții rămân, prin urmare, 1,5 miliarde lei.
10.000 lei gratuit de la guvern pentru românii care locuiesc la casă. Rămân și cu facturi mai mici.
Realitatea arată că mașinile electrice nu se vând fără subvenții. Iar, cum criza din industria auto europeană, generată mai ales de costurile electrificării, se adâncește pe zi ce trece, Comisia Europeană ar putea lua în calcul un ecobonus la nivelul întregii Uniuni.