Sunt peste 1.500.000 de angajați care lucrează pe salariul minim în România și așteaptă ca acesta să fie majorat de la 1 ianuarie 2027. Printre aceștia se află și salariați de la Poșta Română. Ei se plâng că lucrează în condiții foarte grele.
Sunt peste 1.500.000 de angajați care lucrează pe salariul minim în România și așteaptă ca acesta să fie majorat de la 1 ianuarie 2027. Printre aceștia se află și salariați de la Poșta Română. Ei se plâng că lucrează în condiții foarte grele.
Salariul minim brut este în prezent de 4.325 lei în România, după majorarea aplicată la 1 iulie 2026. Iar sindicatele cer creșterea la 4.652 lei de la 1 ianuarie 2027. Dar calculele arată că majorarea salariului minim este, de fapt, o creștere de taxe mascată în țara noastră.
PSD a publicat o listă cu pretențiile pe care le are pentru a vota Guvernul Veștea. Printre acestea se numără majorarea salariului minim, indexarea pensiilor și extinderea schemei privind limitarea adaosului comercial pentru produsele de strictă necesitate.
Guvernul a aprobat, în ședința de joi, Hotărârea care prevede majorarea salariului minim brut. „Astăzi am deblocat o decizie importantă pentru oamenii care muncesc cinstit și corect în România. Este o măsură pentru care PSD s-a luptat încă de anul trecut”, a spus Florin Manole.
România se află în topul țărilor din UE cu cele mai mici salarii minime. Doar două țări își plătesc angajații mai puțin ca noi.
Cartel ALFA solicită Guvernului creșterea salariului la cel puțin 4.350 de lei, acuzând Executivul că încearcă reducerea deficitului „doar prin sacrificarea cetățenilor”, în timp ce capitalul și categoriile protejate politic ar fi menajate.
Care sunt românii ce vor lua salariu peste 2.000 € în România? Salariul va crește în următorii trei ani considerabil pentru această categorie de salariați. A fost publicat documentul OFICIAL.
Asigurarea medicală opțională, mai scumpă din 2025. Cât vor plăti la sănătate românii fără venituri? Suma se raportează la salariul minim brut pe țară, care de la 1 ianuarie va crește de la 3.700 de lei la 4.050 de lei.