Au intrat în vigoare suprataxele UE pentru mașinile electrice făcute în China. În total, din 5 iulie 2024, acestea sunt cu între 27,4% și 47,6%. Iar producătorii auto, de la Tesla la NIO, MG și SAIC, își anunță fiecare strategia.
Top-ul fiabilității JD Power 2023 arată că, din păcate, mașinile noi sunt din ce în ce mai proaste. Numărul mediu de probleme/defecțiuni raportate în primele 90 de zile de la achiziție a crescut. Iar Polestar și Tesla sunt „campioane”.
Gigantul „Rent-a-Car” Hertz avea gânduri mari cu mașinile electrice, dar se declară dezamăgit. După ce a închiriat la zeci de mii de clienți mașini electrice, „socoteala” s-a schimbat. Costurile de exploatare sunt mai mici, dar cele de reparații în caz de accident sunt duble.
Sunteți un artist sau un colecționar de artă aflat în căutarea unei „bijuterii” pe patru roți, dar care nu dispune de lichidități? Volvo a găsit o soluție. A introdus, în premieră, în lumea auto trocul cu obiecte de artă pentru super-hybrid-ul exclusivist Polestar 1.
Polestar, fosta divizie de performanță Volvo care a fost transformată în brand premium 100% electric, nu mai are voie să comercializeze mașini în Franța. Justiția franceză a decis că logo-ul Polestar seamănă prea mult cele ale Citroën și DS.