Mai sunt câteva de ore până la evenimentul verii. Cu o întârziere de doi ani şi jumătate, inelul de sud al A0, şoseaua de mare viteză care înconjoară Capitala va fi deschis complet.
Cea mai așteptată autostradă din România, după Autostrada Pitești - Sibiu, rămâne un vis îndepărtat, după 22 de ani de promisiuni. Nu e prioritate nici în programul de guvernare 2025 - 2028 al coaliției PSD-PNL-USR-UDMR-Grupul parlamentar al minorităților naționale.
La Ploiești, s-a declanșat un „război” între autorități. Primarul a decis demolarea a zeci de imobile contruite ilegal pe domeniul public, prefectura contestă decizia acestuia în instanță.
După 22 de ani de promisiuni, pe Autostrada „Valea Prahovei” nici la studii geo nu se mai lucrează. Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR), care a preluat construcția de autostrăzi de la CNAIR acum 15 luni, a suspendat studiul de fezabilitate în martie, până pe 21 iunie.
Procurorii instrumentează un dosar pentru o țeapă imobiliară de 8.700.000 € în Prahova, la Ploiești. 14 inculpați, inclusiv un avocat, au fost trimiși în judecată.