Aventurile cu mașina în off-road nu sunt pentru oricine. O șoferiță a pierdut controlul volanului în timp ce cobora cu pick-up-ul 4x4 de pe Vârful lui Roman și a ajuns la spital alături de cei trei pasageri, o altă femeia și doi copii.
Aventurile cu mașina în off-road nu sunt pentru oricine. O șoferiță a pierdut controlul volanului în timp ce cobora cu pick-up-ul 4x4 de pe Vârful lui Roman și a ajuns la spital alături de cei trei pasageri, o altă femeia și doi copii.
Mulți șoferi de Dacia Duster și Dacia Bigster, care au ieșit în teren accidentat, au constatat că modelele sunt vulnerabile în zona conductelor de combustibil de pe dedesubt și a bateriei hybrid. Iar specialiștii au dezvoltat scuturi speciale ce pot fi achiziționate cu 400-700 €.
Zece şoferi au fost amendaţi de jandarmii montani din Braşov, după ce au pătruns cu autovehiculele off -road într-o zonă interzisă. Se pare că aceştia se aflau într-un "team building" în natură.
A fost găsit și recondiționat primul Aro 24 fabricat la Câmpulung. Are seria de șasiu „00001” și este modelul de preproducție prezentat la Expoziţia Realizărilor Economiei Naţionale - EREN în 1969. Pe piață, familia Aro 24 a fost apărut în 1972.
IMS-ul, primul off-roader românesc, produs între 1957 și 1975 la Câmpuling, și „tatăl” lui ARO, încă muncește din greu în Columbia. Nu mai are, probabil, demult mecanica originală, iar proprietarul i-a montat și faruri cu tehnologie LED.
Locuitorii din Țara Moților trag un semnal de alarmă pentru ariile protejate din Parcul Natural Apuseni. Oamenii sunt revoltați că turiștii distrug ariile protejate din zonă cu ATV-urile.
IMS-ul, primul off-roader românesc, produs între 1957 și 1975, și „tatăl” lui ARO, este o legendă în lumea 4x4. Dacă unii colecționează exemplarele care au supraviețuit, alții încă le exploatează cu succes prin cele mai dificile terenuri.
Caniculă? Pentru enduriștii din aproximativ 50 de țări a fost doar o altă provocare Romaniacs 2021 (27 – 31 iulie).