Grupul Stellantis demarează un recall masiv, pentru peste 300.000 de modele Jeep hybrid. Bateria de înaltă tensiune riscă să ia foc, iar până la prezentarea în service șoferii sunt sfătuiți să nu parcheze mașinile în interior sau lângă clădiri.
Grupul Stellantis demarează un recall masiv, pentru peste 300.000 de modele Jeep hybrid. Bateria de înaltă tensiune riscă să ia foc, iar până la prezentarea în service șoferii sunt sfătuiți să nu parcheze mașinile în interior sau lângă clădiri.
Producătorul auto Stellantis, aflat în spatele brandurilor Vauxhall, Jeep și Fiat, susține că tarifele lui Donald Trump l-au costat 300 de milioane de euro.
Criza din industria auto generată de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime și a energiei se adâncește continuu. Grupul Stellantis a anunțat că 1.100 de angajați vor fi dați afară de la fabrica Jeep din Ohio, SUA, în ianuarie 2025.
Ce a pățit un român care a vrut să iasă din țară cu mașina sa de 50.000 de euro? Poliția l-a oprit. Ce s-a întâmplat și ce spun polițiștii?
Jeep intră pe piața mașinilor electrice la 82 de ani de la apariția celebrului Willys, model considerat „tatăl” off-roader-elor, cu Jeep Avenger. SUV-ul nu se laudă cu performanțe în teren, ne având pentru început tracțiune 4x4, dar oferă o autonomie de până la 550 km în oraș.
Șeful gigantului auto Stellantis (Peugeot, Citroen, Fiar, Opel, Jeep, Chrysler, etc.), Carlos Tavares, este sceptic în ceea ce privește interzicerea automobilelor termice noi din 2035, declarând că nu există suficiente minerale pe Pământ pentru „revoluția” mașinilor electrice.
Pe 4 octombrie, Salonul Auto de la Paris, cel mai bătrân și mai vizitat salon auto din Europa, precum și unul dintre cele mai importante evenimente de acest tip din lume, alături de Frankfurt, Geneva, Tokyo și Detroit, îi va deschide porțile pentru public.