Mulți șoferi habar nu au cum se merge într-un giratoriu obișnuit, dacă acesta are mai multe benzi. Iar lucrurile se complică și mai mult, odată cu înmulțirea unui nou tip de giratoriu, denumit „giratoriul olandez”, pe drumurile din Europa.
Mulți șoferi habar nu au cum se merge într-un giratoriu obișnuit, dacă acesta are mai multe benzi. Iar lucrurile se complică și mai mult, odată cu înmulțirea unui nou tip de giratoriu, denumit „giratoriul olandez”, pe drumurile din Europa.
Accident grav în Capitală. Un tramvai a intrat în coliziune cu cinci autoturisme în zona Calea 13 Septembrie – Mihail Sebastian. Vatmanul responsabil de accident fugit de la fața locului.
În timpul orelor de vârf, apăsăm cu nerăbdare, dar uneori pur și simplu ignorăm butonul de trecere pentru pietoni de la semafor. Dar cum funcționează?
Greu, pentru unii șoferi români, în giratoriu. Marcajul e clar, dar „șmecheria” mare. Acționarea semnalizatorului nu schimbă regulile de prioritate.
Șoferii au lumină verde de liber dreapta, pietonii au verde pe trecere. În foarte multe dintre aceste cazuri, din păcate, apar scandaluri între participanții la trafic neatenți sau care au uitat ce scrie în Codul Rutier. Amenda ajunge și la 1.320 lei.
Mulți șoferi români nu știu să facă stânga corect. Majoritatea răspund greșit la întrebarea „Se ocolește sau nu centrul imaginar al intersecției?” și, evident, și efectuează prost manevra, creând situații periculoase. Amenda e de până la 495 lei, dar nu prea se dă frecvent.
O șoferiță de 70 de ani s-a înfipt cu mașina într-un stâlp din mijlocul unei intersecții din Satu Mare. Se pare că femeia nu s-a hotărât la timp în ce direcție s-o ia și a pierdut controlul în viraj. Pasagerul din dreapta, soțul, a ajuns la spital.
Cea mai „tare” intersecție din România generează cozi, confuzie și, evident, accidente. Greu de înțeles, în timp ce unii șoferi au semn de „Cedează”, ceilalți trebuie să respecte indicatorul „Stop”.