Veste proastă, pentru samsarii de mașini! UE vrea bază de date „ITP” comună cu kilometrajul fiecărui autovehicul aflat în circulație, în încercarea de a lupta mai eficient împotriva „măsluirii” odometrelor.
Veste proastă, pentru samsarii de mașini! UE vrea bază de date „ITP” comună cu kilometrajul fiecărui autovehicul aflat în circulație, în încercarea de a lupta mai eficient împotriva „măsluirii” odometrelor.
Conform datelor RAR, 40% din mașinile controlate în trafic în 2024 aveau defecțiuni tehnice majore și/sau periculoase. Dar, se pare că nu e o noutate. Șoferii români mergeau cu „junghiuri”, cu vehicule neîntreținute corespunzător, și acum 50 ani.
Ai nevoie să faci ITP-ul la mașină sau să iei documente de la RAR? Amână! Sistemul informatic al Registrului Auto Român e paralizat. Nu funcționează de joi, 21 noiembrie, ora 14.00, și specialiștii nu reușesc să dea de cap problemei.
Mascații și polițiști din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice au efectuat o „vizită” la un service care a efectuat 28.094 de ITP-uri, dar a declarat 7.669.
Cum a trecut un șofer român ITP-ul cu un „cazan”? Și-a „făcut” singur inspecția tehnică. Un polițist s-a prins, însă, că folia de secretizare RAR nu era autentică și l-a sancționat conform legii.
Un Mercedes-Benz „coadă de rândunică” care a făcut parte din coloana oficială a lui Nicolae Ceaușescu, până când dictatorul a decis să renunțe la mașinile occidentale în anii 1970, a trecut cu brio inspecția tehnică periodică (ITP) la RAR Vaslui.