Ford cheamă în service aproape 770.000 de mașini diesel cu norma de poluare Euro 6. Sunt vizate și modelele făcute în România. Remedierea problemei poate costa până la 3.000 euro și va fi acoperită integral de producător.
Fără electrificare, normele drastice de poluare din Europa sunt dificil de respectat. Prin urmare, după Mondeo, Kuga și Puma, Ford propune în premieră sisteme de propulsie mild-hybrid (mHEV) pe modelele Fiesta și Focus.
Ford se află în plină campanie de diversificare a gamei sale crossover/SUV. Iar presa britanică afirmă că SUV-ul dezvoltat pe platfoma lui Fiesta, care a fost recent surprins camuflat în teste, îi va lua locul deja bătrânului Ford EcoSport, produs exclusiv în uzina de la Craiova.
Ford a ales una dintre cele mai mari mine de sare din Europa, aflată la 400 de metri sub pământ, pentru a demonstra potențialul noului hot-hatch Fiesta ST. La volanul mașinii s-a aflat pilotul WRC Elfyn Evans.
Cum orice constructor care se respectă are cel puțin o propunere de SUV/crossover în fiecare segment, Ford s-a repliat și oferă, pe lângă Kuga și Edge, Fiesta Active. Urmează Ka+ Active și Focus Active.