SUV-ul Dacia Bigster se vinde și pe multe piețe din afara Europei, precum cea din Turcia, cele din Orientul Mijlociu sau cele din America Latină, dar sub numele Renault Boreal și cu alte specificații, având în vedere mai ales normele diferite de poluare.
Mulți șoferi de Dacia Duster și Dacia Bigster, care au ieșit în teren accidentat, au constatat că modelele sunt vulnerabile în zona conductelor de combustibil de pe dedesubt și a bateriei hybrid. Iar specialiștii au dezvoltat scuturi speciale ce pot fi achiziționate cu 400-700 €.
Povestea românului care a desenat Dacia Bigster a început la Facultatea de Arte și Design din Timișoara, specializarea Design Industrial. Primul său job a fost de designer de amenajări interioare și a învățat singur, studiind în timpul liber, să conceapă mașini.
Mașină nouă sau second bună, de maximum 2-4 ani vechime și cu rulaj mic certificat? Cu prețuri de bază între 23.000 € și 29.500 €, Dacia Bigster intră pe un teren „periculos”. La aceeași bani, găsești și un SUV premium echivalent, cu garanție, „nemăscărit” de samsari.
Dacia a anunțat prețurile pentru SUV-ul Bigster, primul model de segment „C” din istoria mărcii. Cu o lungime de 4,57 metri, un portbagaj imens, de până la 667 litri, și dotări în premieră, mașina sare de 31.000 €. Prețul de bază al Bigster e cu 4.000 € mai mare ca la Duster.