Hidroelectrica a dat asigurări că nu există un număr limită de clienți pe care compania îi poate prelua în această perioadă, în contextul îngrijorărilor apărute recent în spațiul public privind limitarea numărului de clienți.
Supermarketurile se văd în situația de a face schimbări radicale. Anumite raioane, foarte populare până nu demult, vor fi scoase. Iar asta se întâmplă pentru că tot mai mulți tineri se feresc să cumpere de acolo.
Un nou faliment răsunător se anunță în industria ospitalității. Un cunoscut lanț de restaurante se închide. Un investitor ar putea salva afacerea, însă este greu de crezut că va fi găsit rapid unul.
O nouă escrocherie îi vizează pe clienții băncilor. Instituțiile dau avertizări de ultim moment. ”NU faceți click pe butonul portocaliu!”. Ce se întâmplă?
Anunț important de la Hidroelectrica pentru consumatori. Ce se întâmplă după ridicarea plafonării? Ce avantaje și dezavantaje au clienții care rămân la acest furnizor?