Hidroelectrica, mesaj pentru cei care doresc să le devină clienți: Ce se întâmplă la 1 iulie?

DE Alex Darvari | Actualizat: 11.06.2025 - 16:34
Hidroelectrica, mesaj pentru cei care doresc să le fie clienți: Ce se întâmplă la 1 iulie? - Foto: Freepik
Hidroelectrica, mesaj pentru cei care doresc să le fie clienți: Ce se întâmplă la 1 iulie? - Foto: Freepik
Hidroelectrica, mesaj pentru cei care doresc să le fie clienți: Ce se întâmplă la 1 iulie? - Foto: Freepik
Hidroelectrica, mesaj pentru cei care doresc să le fie clienți: Ce se întâmplă la 1 iulie? - Foto: Freepik

Hidroelectrica a dat asigurări că nu există un număr limită de clienți pe care compania îi poate prelua în această perioadă, în contextul îngrijorărilor apărute recent în spațiul public privind limitarea numărului de clienți.

SHARE

„Compania are capacitatea operațională și logistică necesară pentru a gestiona eficient toate solicitările de încheiere a contractelor de furnizare a energiei electrice, indiferent de volumul cererilor. Pentru a facilita procesul de contractare și pentru a evita timpii de așteptare de la punctele fizice de Relații cu Clienții, recomandăm cu prioritate utilizarea portalului online dedicat', se menționează într-un comunicat.

Citește și: Anunț de la Hidroelectrica. Compania vine în ajutorul clienților. Ce se întâmplă?

Conform acesteia, platforma digitală oferă o soluție simplă, rapidă și la îndemâna tuturor celor care doresc să devină clienți Hidroelectrica.

Ce se întâmplă de la iulie la Hidroelectrica?

Potrivit OUG nr. 6/2025, prețul final facturat al energiei electrice furnizate clienților este plafonat în perioada 1 aprilie 2025 - 30 iunie 2025, iar după această dată încetează aplicabilitatea schemei de sprijin a clienților finali.

Citește și: Trucul prin care să-ți crești temperatura în casă cu 5° și să faci și economie în factura de energie

Începând cu data de 1 iulie 2025, prețul final facturat (lei/kWh, TVA inclus) de către Hidroelectrica va fi prețul contractual, prevăzut în ofertele noastre si comunicat la momentul încheierii contractului de furnizare sau pretul comunicat cu ocazia actualizării condițiilor economice aferente contractului, după caz.

Prețul final facturat include toate tarifele reglementate stabilite de ANRE, precum și taxele/impozitele/contribuțiile stabilite prin reglementările legale în vigoare, care pot suferi modificări pe perioada derulării contractului ca urmare a modificărilor legislative.

Detalii despre tarifele Hidroelectrica găsiți AICI

Hidroelectrica, mesaj pentru cei care doresc să le fie clienți

Tot miercuri, Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a lansat o campanie națională de informare publică, destinată consumatorilor de energie electrică, în contextul în care, la data de 1 iulie 2025, va înceta schema de plafonare-compensare aplicabilă prețurilor din sectorul energetic.

Campania are rolul de a sprijini consumatorii să ia decizii informate, să își exercite dreptul de a-și schimba furnizorul fără costuri suplimentare și să utilizeze în mod eficient instrumentele de comparare a ofertelor disponibile în piață.

Potrivit sursei citate, aceasta se înscrie în angajamentul autorității de a garanta o piață concurențială transparentă, funcțională și echitabilă. Campania se derulează în regim non-comercial și include difuzarea a două spoturi video și două spoturi radio.

Guvernul a stabilit, recent, prelungirea perioadei de plafonare a prețurilor la energie electrică până la 1 iulie și cu 12 luni la gaz.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te