Pentru a comunica mai eficient angajații unor supermarketuri au în dotare căști. Deseori auzi casiera cerând ajutor, fie cu deschiderea unei noi case, fie cheamă un responsabil de la un raion pentru clarificări cu privire la vreun produs, fie cheamă șeful de tură, în cazul unui incident.
Dar, pe lângă aceste discuții oficiale, clienții pot asista la altele care par să nu aibă legătură cu jobul oamenilor de acolo.
Ce vorbesc angajații de la supermarket în căști? „Un coleg a uitat să o oprească”
Pe o platformă de socializare, un angajat al unui supermarket a dat detalii despre locul său de muncă. La un moment dat a fost întrebat ce vorbesc angajații în căști?
Citește și: O nouă escrocherie lovește supermarketurile. Este vizat cardul de fidelitate. Cum îți fură banii?
Foto: Freepik (rol ilustrativ)
Răspunsul acestuia i-a lămurit pe mulți. Unii vorbesc chestiuni legate de muncă, alții bârfesc.
„Păi toată ziua te plictisești, vorbim de absolut orice, m-am săturat sincer să le aud pe femeile astea cum vorbesc de copii toată ziua, 10% despre muncă”, a comentat angajatul.
Citește și: Atenție la promoțiile din supermarket! Un expert avertizează: Nu toate sunt avantajoase. Cum cumperi
Pe de altă parte, angajații nu pot lăsa volumul mai încet, astfel că sunt nevoiți să asculte și discuțiile sau zgomotele pe care nu și le doresc.
Uneori au fost și ”incidente„.
„Nu, poți doar controla volumul și să pornești microfonul și să-l oprești E un singur canal, nu poți vorbi doar cu un anumit coleg, dar dacă te enervează, te prefaci că nu mai ai baterie la cască și o dai jos.
La un moment dat un coleg a uitat casca pornită la baie...”, a comentat angajatul la supermarket.
Citește și: Unde sunt prețuri mai mari în supermarket: România, Ungaria sau Bulgaria? Unde e viața mai bună?
De multe ori clienții au fost nevoiți să asiste la certuri sau la chicoteli ori chiar la bârfe, trecând pe lângă angajații care poartă astfel de căști.
Însă atunci când cer ajutorul unui angajat, iar acela nu este responsabil de raionul respectiv, acesta poate solicita informații unui alt coleg.