Cum prețurile automobilelor au explodat și mulți europeni au probleme cu banii, cererea de mașini noi în Europa e din ce în ce mai slabă. Stellantis, de exemplu, oprește producția în 6 uzine din Europa și trimite mii de oameni în șomaj tehnic.
Cum prețurile automobilelor au explodat și mulți europeni au probleme cu banii, cererea de mașini noi în Europa e din ce în ce mai slabă. Stellantis, de exemplu, oprește producția în 6 uzine din Europa și trimite mii de oameni în șomaj tehnic.
Producătorul auto Stellantis, aflat în spatele brandurilor Vauxhall, Jeep și Fiat, susține că tarifele lui Donald Trump l-au costat 300 de milioane de euro.
Industria auto este în criză, mai ales din cauza costurilor electrificării. Producția Stellantis în Italia (Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Abarth), de exemplu, a scăzut în 2024 până la cel mai mic nivel din ultimii 68 de ani.
Criza din industria auto, provocată mai ales de electrificarea rapidă, atinge cote din ce în ce mai alarmante. Zeci de mii de angajați sunt în pericol. Al 2-lea mare producător european se clatină puternic, de exemplu, și guvernul italian vrea să intervină.
Top-ul fiabilității JD Power 2023 arată că, din păcate, mașinile noi sunt din ce în ce mai proaste. Numărul mediu de probleme/defecțiuni raportate în primele 90 de zile de la achiziție a crescut. Iar Polestar și Tesla sunt „campioane”.
Ce înseamnă diferitele nume ale mașinilor este, uneori, un lucru inedit, alteori, insolit. Dar aceste nume sunt extrem de importante pentru fiecare marcă. Ați cumpăra un BMW Charlotte sau o Alfa Seria 3? Cel mai probabil, nu.
Zhou este în prezent sub observaţie, în timp ce Albon "va fi transferat cu elicopterul la spitalul din Coventry pentru examene de precauţie".
Sezonul de Formula 1 2022 ia startul pe 20 martie în Bahrain. Iar noul design al monoposturilor, dezvoltat de FIA alături de echipele de F1, anunță o adevărată „revoluție“ în materie de dueluri roată la roată și depășiri la aspirație.