„Revoluția“ electrică a fost și este cumpărată la un preț mare. De la industrie cu investiții enorme, de la state cu subvenții și de la clienți cu prețuri mari.
Până nu cu mulți ani în urmă, în general, automobilul nu era privit doar ca un mijloc de transport între punctele „A“ și „B“ și nu era apreciat doar după numărul și dimensiunile display-urilor de la bord sau funcțiile de condus autonom.
Prima mașină electrică semnată Alfa Romeo poartă numele Milano și este un SUV-uleț urban ce vrea să umple golul lăsat de dispariția modelelor MiTo și Giulietta. Are și versiune sport, electrică, Veloce, de 240 de cai, dar și versiune cu motor termic de 1.2 litri în trei cilindri.
Top-ul fiabilității JD Power 2023 arată că, din păcate, mașinile noi sunt din ce în ce mai proaste. Numărul mediu de probleme/defecțiuni raportate în primele 90 de zile de la achiziție a crescut. Iar Polestar și Tesla sunt „campioane”.
Ce înseamnă diferitele nume ale mașinilor este, uneori, un lucru inedit, alteori, insolit. Dar aceste nume sunt extrem de importante pentru fiecare marcă. Ați cumpăra un BMW Charlotte sau o Alfa Seria 3? Cel mai probabil, nu.