Românii, cu ochii pe prețuri din cauza valului de scumpiri: „Se vinde mult parizer și margarină”

DE Alin Crișan | Actualizat: 18.10.2022 - 19:37
Coș de cumpărături - Foto: Profimedia

Dovadă că prețul este cel care primează. Oamenii nu mai sunt interesați nici de strălucirea brandurilor, așa că aleg produse fabricate sub eticheta unui lanţ comercial.

SHARE

În fața valului de scumpiri, mulți români nu mai cumpără unt, ci margarină, iar în loc de salam - parizer. Acestea se vând din ce în ce mai bine. Preţurile sunt cu 25% mai mici decât alte produse de pe piaţă.

Citește și: Europarlamentarii Olandei s-au abținut la votul pentru aderarea României la Schengen. Cum s-a votat

La făină, spre exemplu, diferența este și de aproape 45%. O altă modalitate prin care puteți să optimizați bugetul este să urmăriți reducerile de la raft. Și atenție în ce cantități cumpărați. Risipa alimentară este și una financiară.

Traiul zilnic al românilor este din ce în ce mai costisitor.

Citește și: VIDEO Cel mai rar pește din Europa, considerat fosilă vie, găsit într-un râu din România

- Mai îndrăzniți să cumpărați la așa prețuri?

- Mai îndrăznesc, câte o dată.

- Două aripi și două bucăți de piept. 50 de lei. Astea sunt. Scump.

Acum românii se îndreaptă către produsele din marca proprie a supermarketurilor. Sunt mai ieftine, iar retailerii garantează pentru calitatea acestora.

Citește și: Vremea se schimbă radical în România, după valul de căldură: Ce temperaturi anunță ANM

Gabriel Pâslaru, reprezentant retailer alimentar: „Observăm o creștere de doi digiți a vânzărilor marcă proprie. Observăm o creștere a vânzărilor de parizer în detrimentul celor de salam crud uscat sau al margarinei în detrimentul vânzărilor de unt. Alt semn că românii au ochi doar pentru produsele accesibile”, potrivit digi24.ro

 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te