Black Friday a devenit în România un adevărat fenomen, așteptat de milioane de oameni în căutare de reduceri avantajoase. Însă, odată cu entuziasmul cumpărăturilor, apare și partea mai puțin plăcută: escrocheriile online.
Black Friday a devenit în România un adevărat fenomen, așteptat de milioane de oameni în căutare de reduceri avantajoase. Însă, odată cu entuziasmul cumpărăturilor, apare și partea mai puțin plăcută: escrocheriile online.
Black Friday este un eveniment așteptat de toată lumea, indiferent de puterea de cumpărare. Reducereile mari îi fac pe români să cheltuile bani, uneori chiar pe lucuri de care nu au neapărat nevoie. Anul acesta specialiștii se așteaptă la un ”record istoric”.
Evenimentul „Black Friday”, programat în luna noiembrie, va genera în România cel mai mare interes din istoria comerţului autohton, mai ales în mediul online, iar valoarea unei comenzi medii va fi de 400-500 de lei, sub nivelul de anul trecut, reiese dintr-o analiză.
Inflația și-a pus serios amprenta pe obiceiurile de consum ale românilor. Creșterea prețurilor a determinat peste un sfert dintre persoane să își reducă semnificativ cheltuielile online, în timp ce 40% consumă la un nivel moderat.
Un nou faliment este anunțat în lumea modei. Un cunoscut retailer anunță că închide 30 de magazine din cauza problemelor financiare. Compania este nevoită să facă acest pas deoarece nu a mai găsit nicio posibilitate de redresare.
Veste proastă, pentru șoferii care s-a obișnuit să utilizeze parcările magazinelor chiar dacă nu merg la cumpărături! Unul dintre cele mai mari lanuțuri de supermarketuri activează barierele în parcări.
La capitolul prețuri, comparația dintre anii 2020 și 2025 arată că multe produse și servicii s-au scumpit considerabil, chiar și cu 90 la sută.
Un cunoscut retailer de modă, prezent și în România, a decis să închidă sute de magazine la nivel global. Aproximativ 1.300 de angajați sunt vizați de restructurări.