Taxa pe stâlp reapărută, aşa cum doreşte să procedeze Cabinetul Ciolacu, de luna viitoare, va duce la scumpiri în masă, la toate produsele şi serviciile de pe pieţe.
Bulgaria, stat-ţintă al Rusiei, ca şi România. A apărut o campanie de boicot a produselor scumpe. În statul vecin, la sud de noi, există o campanie de propagandă asemănătoare celei de la Bucureşti.
Varză, cartofi, fasole sunt cu 25% mai scumpe la piață ca în supermarket. Ouă, mere preț dublu. Ce boicotăm? Pe rețelele de socializare, românii sunt îndemnați să nu intre timp de o săptămână în supermarketuri ci să cumpere din piațe produsele de care au nevoie.
Retailerul Carrefour România a transmis că reduce prețurile la o serie de produse. Sunt scăderei substanțiale, între 5% și 25%. Campania începe foarte curând.
Schimbare uriașă la Lidl. Care produse foarte iubite vor dispărea din supermarket. Decizia e luată. Ce se va întâmpla în toate cele 31 de țări în care operează Lidl, până la sfârșitul deceniului?