Trenul Interregio (fostul „Rapid”) 1597 a plecat din Gara de Nord din București miercuri, 8 martie, la ora 19,30, tractat de locomotiva EA 3328, și ar fi trebuit să ajungă la Craiova la ora 23,12.
După fix 100 de kilometri, în stația Roșiori Nord de pe Magistrala 100, locomotiva s-a defectat.
Citește și: VIDEO Mării nu i-a plăcut lărgirea plajei din Mamaia. Valurile au „mușcat” din nisip, 2 m diferență
Până acolo acumulase doar patru minute de întârziere, din cauza unor linii defecte și a unei restricții de viteză. Aducerea unei locomotive de schimb (EA 772) și cuplarea ei la garnitură a adăugat însă alte 50 de minute la întârziere.
Când călătorii au răsuflat ușurați că locomotiva a fost schimbată și sperau că vor ajunge la destinație cu o oră întârziere (între stațiile Măldăeni și Mihăești se mai acumulaseră opt minute, lipsind tensiunea în linia de contact), la Radomirești și EA 772 s-a defectat, ceea ce a mai adăugat 170 de minute de întârziere.
Citește și: VIDEO Cine e bărbatul „forțos” care i-a amenințat pe mascații SAS: Valentino, un interlop temut
Trenul Interregio 1597 a ajuns într-un final la Craiova joi, 9 martie, dimineața, cu o întârzierea totală de 235 de minute, relatează clubferoviar.ro. Adică, după aproape 8 ore de drum.