Furnizor de energie cu 3,5 milioane de clienți nu a mai emis facturi. Oamenii vor plăti în rate

DE Alex Darvari | Actualizat: 18.10.2022 - 16:25
Factura la curent - FOTO: youtube
Factura la curent - FOTO: youtube

Electrica Furnizare susţine că, în urma schimbărilor legislative din domeniu, a blocat în mod repetat procesul de facturare, ceea ce a dus la întârzieri în emiterea facturilor.

SHARE

Abonaţii vor putea plăti eşalonat facturile, în baza unei solicitări scrise.

Electrica Furnizare susţine, într-un răspuns transmis şefului Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Sud Munteni, Ion Iordăchescu şi publicat de acesta din urmă pe internet, că, în urma schimbărilor legislative din domeniu, compania a blocat în mod repetat procesul de facturare către clienţi.  

”Având în vedere nevoia de implementare a noilor cerinţe impuse de reglementările din domeniul energiei, precum OUG 118/2021, OUG 27/2022 respectiv OUG 119/2022, societatea noastră a procedat la blocarea repetată a procesului de facturare. Acest demers a condus la întârzieri mari în procesul de emitere a facturilor şi implicit în cel de rezolvare a anomaliilor de facturare”, se arată în documentul transmis de Electrica Furnizare Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Prahova, în urma unei adrese a acestei instituţii în legătură cu numărul mare de reclamaţii privind lipsa facturilor.   

Citește și: FOTO Alunecarea de teren care poate paraliza România în două. Sâmbăta și duminica nu se lucrează

După implementarea modificărilor necesare în sistemul informatic, Electrica Furnizare va proceda la emiterea facturilor lunar, în baza indexului autocitit, în baza estimărilor privind consumul sau în baza citirii contoarelor făcute de către operatori la domiciliile consumatorilor, anunță digi24.  

Citește și: DOCUMENT Zeci de mii de elevi de liceu pot primi, lunar, bani de la guvern. Care sunt condițiile

„Vă informăm că, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor, societatea Electrica Furnizare SA le oferă acestora posibilitatea de plată eşalonată a facturilor pe care le vor primi în această perioadă. Eşalonarea se acordă în baza unei solicitări care poate fi transmisă la adresa clienti@electricafurnizare.ro” , se mai arată în răspunsul transmis de furnizorul de electricitate către CRPC Prahova. Vineri, şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului - Regiunea Sud Muntenia anunţa că numeroşi clienţi din judeţul Prahova ai companiei SC Electrica Furnizare SA au reclamat că nu primesc de mai multe luni facturile pentru energia electrică pe care au consumat-o.  

În primul trimestru al anul 2021, compania a raportat 3,57 milioane de locuri de consum.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te